Hej!

Som ni säkert redan sett i informationen firar vi även i år vårens ankomst i hamnen med vår årliga arbetsdag.
Vi startar kl. 09.00 den 2 maj.

Vi håller på tills arbetet är klart, tidigare år har vi oftast kunnat avsluta runt kl. 14.00, förutsatt att inget oförutsett händer. Trots att vi har köpt in en del verktyg de senaste åren saknas det ofta enklare handverktyg, så ta gärna med det ni vet brukar behövas.

Kock för dagen och ansvarig för förtäringen blir även i år Hans, vår ordförande, som klarade gesällprovet senaste arbetsdagen med bravur.

Vid samlingen kl. 09.00 fördelar vi arbetsuppgifterna och sätter ihop de arbetslag som behövs.

Vi hoppas på fint arbetsväder och framför allt uppehåll, och ser fram emot en trevlig dag tillsammans inför årets båtsäsong.

Vänliga hälsningar,
Eije & Leif